Anuncio

Colapsar
No hay ningún anuncio todavía.

Universitat de Barcelona

Colapsar
X
 
  • Filtro
  • Hora
  • Mostrar
Borrar todo
nuevos mensajes

  • Universitat de Barcelona

    No sé quanta gent hi ha al fòrum de la UB, però em penso que en som uns quants!
    La única alternativo a ser Físico era ser etéreo.
    @lwdFisica

  • #2
    Hola! Bueno, yo me uno al grupo porque estudié ahí, aunque ya no tengo ninguna vinculación con la UB. (Es un alivio poder decir eso...)
    aleix

    Comentario


    • #3
      Jeje, tampoco hace tanto tiempo, aleix
      La única alternativo a ser Físico era ser etéreo.
      @lwdFisica

      Comentario


      • #4
        Hola

        No sé si debería ponerlo ne otro lugar por si lo ve más gente...
        El caso es que como me voy a matricular el jueves y se que profes me tocan según el horario quería preguntar si me dais alguna recomendación... ¿Algún profe que no soportéis o todos son muy majetes? ¿Algún profe más divertido q otro?

        Comentario


        • #5
          Jo entro aquest curs a Física i estic impacient!! A més estic rebent una acollida molt bona, tothom m'ajuda al forum, és genial.
          Si a la Uni va tot així estic segur que anar a estudiar es farà més fàcil. Les T10 valdran la pena!
          Many people would sooner die than think; In fact, they do so. Bertrand Russell.

          Comentario


          • #6
            Hola, m'acabo d'inscriure en aquest grup perquè ara d'aqui no res tinc que fer la matrícula a la UB i per tant segurament estudiaré en aquesta universitat .

            Per cert DFP, no et surt més econòmic les T-mes?
            Lo que sabemos es una gota de agua; lo que ignoramos es el océano.
            Isaac Newton

            Comentario


            • #7
              La T-50/30.
              La única alternativo a ser Físico era ser etéreo.
              @lwdFisica

              Comentario


              • #8
                Je je, si, tiraré de 50/30... només era una forma de parlar dels bitllets, que dient 50/30 potser la gent no s'enterava de qué són si no van amb transport públic.

                Y Ulises, per si no ho saps, el 21 d'aquest mes hi ha una xerrada... surt a la pàgina de la UB.
                Many people would sooner die than think; In fact, they do so. Bertrand Russell.

                Comentario


                • #9
                  Hola! Jo també començo Física aquest setembre a la UB, i també hi seré a la sessió informativa del dimecres 21.
                  Per cert, heu vist que la sessió es de 4 hores?! En totes les carreres és de 1 hora aproximadament, però a física són 4 hores... I a més, ens fan fer un test de coneixements de matemàtiques. Algú sap de quina manera tindran en compte els resultats del test? O què s'hi pregunta? És que aquí he llegit que és per recomanar als estudiants que hagin tret resultats negatius a fer el Curs Zero. Però per altra banda, crec haver llegit a algún lloc que ja no es fa el Curs Zero. Per tant, no entenc quina es la finalitat d'aquest test...
                  Si algú que l'hagi fet en anys anteriors en té alguna informació seria molt útil!

                  Comentario


                  • #10
                    Sí que ho sabia DFP, de fet m'ho va dir la secretaria de la facultat de física ( estava perdut fent la preinscripció... ) i de fet aniré, clar que després del que acabes de ficar cristina, ja no tinc tantes ganes . No hi ha moltes ganes de fer un examen i estar-hi 4 hores .
                    Lo que sabemos es una gota de agua; lo que ignoramos es el océano.
                    Isaac Newton

                    Comentario


                    • #11
                      Yo estic a la espera si entre en fisica+mates sino, anire a fisica, sabeu a quina hora ixiran les llistes de admesos? i si es precis anar a eixes xarrades?(ya que no soc d'alli i no em ve massa be anar)

                      Comentario


                      • #12
                        Surten demà, dia 19. A quina hora no ho se exactament, però suposo que pel matí aproximadament. Però ho pots consultar per internet, al mateix lloc on vam haver de fer la preinscripció:
                        https://accesnet.gencat.cat/
                        Si et fixes ho posa allà a la dreta la data.

                        Crec que no és obligatori anar a les sessions informatives, perquè de fet, al web de la UB posa que si algú no hi pot anar, podrà recollir la carpeta de la matrícula a la Secretaria. Però, com diu la carpeta de matrícula, suposo que en aquesta carpeta hi deu haver alguna cosa que necessitem per fer la matrícula (que és dos dies després)

                        Tot això no ho sé del tot cert, només són suposicions!

                        Comentario


                        • #13
                          Cristina, voldràs dir avui no?

                          Per cert gràcies per ficar el link de la web, ja no me'n recordava
                          Lo que sabemos es una gota de agua; lo que ignoramos es el océano.
                          Isaac Newton

                          Comentario


                          • #14
                            Bé, sí! No sabía si crearia més confusió posant avui o demà, per això ho he aclarat posant el dia 19

                            Sí, ja he vist que anaves una mica perdut, quan has dit que vas anar allà per la preinscripció jajaj
                            M'has fet dubtar i tot! M'he quedat pensant: ostres! si jo només vaig fer allò per internet a aquella pàgina! aveure si ara m'he quedat sense plaça...

                            En fi, espero que tots entrem sense problema (segur que sí! amb les places que hi ha i la poca demanda...) i ens veiem aviat per allà

                            Comentario


                            • #15
                              jajaja sí que estava perdut però tenia motius, com he fet el batxillerat en la comunitat valenciana llavors tenia que anar a un lloc "perdut" de la generalitat de catalunya per a entregar els papers de la pàgina per a poder fer la preinscripció.... tu com has tingut la sort d'estudiar aquí llavors no has tingut que passar per això... ¬¬
                              Lo que sabemos es una gota de agua; lo que ignoramos es el océano.
                              Isaac Newton

                              Comentario

                              Universitat de Barcelona

                              Acerca este grupo

                              Grupo para los estudiantes, ex-estudiantes, doctorandos y profesores de la Universitat de Barcelona. (Se admite tanto catalán como castellano)

                              Grup per als estudiants, exestudiants, doctorands i professors de l'Universitat de Barcelona. (S'admet tant català com castellà)
                              Tipo: Público
                              Hilos: 2
                              Comentarios: 96

                              Propietario

                              Latest Group Topics

                              Colapsar

                              Ningún resultado coincide con los criterios de búsqueda.

                              Trabajando...
                              X