Anuncio

Colapsar
No hay ningún anuncio todavía.

Universidad Autónoma de Barcelona (UAB)

Colapsar
X
 
  • Filtro
  • Hora
  • Mostrar
Borrar todo
nuevos mensajes

  • Universidad Autónoma de Barcelona (UAB)

    Hola! me llamo Toni, y actualmente estoy en 1º de física, y por lo que pienso el siguiente año académico seguiré en 1º. Pero no me arrepiento de haber entrado en una carrera tan dura, pues seguro que es mi vocación.

  • #2
    Hola, sé que aquest no és el post on correspon la meva pregunta però veig que no puc inicar un nou fil.

    Estic fent el primer any de física i el proper curs em canvio al grau en matemàtiques, o com a mínim això planejo, però degut a que ja vaig fer força física podria saltar-me les classes de física en aquest grau i assistir a algunes assignatures de física de segon, estava molt interessat principalment en tres: Mecànica clàssica, laboratori de mecànica i química, lògicament que estic interessat en totes, però no les podria cursar totes ja que tant segon de física com primer de matemàtiques es fan al matí només.

    Doncs aquí les meves qüestions:
    - És imprescindible la mecànica que es fa en mecànica clàssica per poder fer bé el laboratori?
    - L'assignatura de química té molts fonaments de les assignatures de segon? Com per exemple càlcul en vàries variables, mecànica clàssica, electromagnetisme.
    - Això no té gaire a veure amb el grau de física, però potser ho sap algú. Sé que en física es programa en Linux, volia saber si en el grau de matemàtiques també es fa en aquest sistema.

    Moltes gràcies!
    [tex=English properties]\dst \begin{aligned}\frac 1 n \sin x = ?\\ \frac{1}{\not{n}}si\not{n}x=?\\ six=6\end{aligned}[/tex]

    Comentario

    Universidad Autónoma de Barcelona (UAB)

    Acerca este grupo

    Tipo: Público
    Hilos: 2
    Comentarios: 1

    Propietario

    Latest Group Topics

    Colapsar

    Ningún resultado coincide con los criterios de búsqueda.

    Trabajando...
    X