Anuncio

Colapsar
No hay ningún anuncio todavía.

Fútbol Club Barcelona

Colapsar
X
 
  • Filtro
  • Hora
  • Mostrar
Borrar todo
nuevos mensajes

  • No ha pogut ser.

    No ha pogut ser, pero hem caiguat a semifinals, amb el cap ben alt.
    Aquest barça es mereix tota la meva admiracio.
    Realment s'hi han deixat la pell.
    Visca el Barça !!!
    sigpic
    "Como Deepak Chopra nos enseño, física cuántica significa que cualquier cosa puede pasar en cualquier momento sin ninguna razón." — Prof. Farnsworth
    El Gat de Schrödinger

  • #2
    A mi el que em fa gracia es que uns altres se n'enfotin... Diuen que s'ha terminat el nostre cicle. El que no s'ha terminat es el seu, que han caigut a la mateixa ronda que sempre

    No s'ha de parlar dels arbitres quan es perd, només quan es guanya. No pot servir com excusa, no li hem sabut jugar al Inter. Però tan mateix hi han coses que clamen al cel:
    • Segon gol d'ells a l'anada precedit de falta (jugada dubtosa).
    • Tercer gol d'ells a l'anada precedit de fora de joc (claríssima).
    • Penal a Alves a l'anada (dubtós, però jo crec que ho era).
    • Penal a Piqué a l'anada (força clar, l'atropella).
    • Alguns jugadors del Inter que haurien d'haver pogut jugar la tornada per targetes grogues.
    • Pujol que no ha jugat la tornada per una targeta que no era ni falta.
    • Gol de Piqué en fora de joc (aquesta es en contra nostra, però es clara).
    • Gol anul·lat a Bojan per mans (dubtoses).

    No pot ser que una eliminatòria d'aquesta importància acabi decidida per errors arbitrals, sobre tot tenien en compte que la tàctica d'un equip es basa en anar al límit del reglament (que, ens agradi o no, es una estratègia vàlida si no hi ha un jutge imparcial i just). ¿Què esperen per usar la tecnologia en favor de la justícia esportiva? ¿Quant de temps es perdria si hi hagués un cinquè àrbitre revisant les repeticions, com a molts altres esports?

    Torno a dir, no ens hem merescut passar perquè hem permès que el catenaccio ens encadenes i no hem creat prou futbol. Però si només les jugades que he possat com claríssimes haguessin estat xiulades correctament, el resultat a l'anada hauria sigut 2-2 (un gol d'ells en fora de joc, i un penal); mentre que a la tornada hauria sigut de 0-0.

    L'any passat ja va passar alguna cosa semblant, si ho recordeu. El Chelsea va reclamar 5 penals a la tornada. Tot i que jo crec (i la majoria de diaris imparcials d'Europa deien el matex) que només realment s'hauria d'haver xiulat; cosa que "compensava" el penal no assenyalat a Henry a l'anada.

    Em tripiteixo: segurament els resultats son justos. Però no pot ser que partits tan importants quedin amb aquesta ombra.
    La única alternativo a ser Físico era ser etéreo.
    @lwdFisica

    Comentario


    • #3
      Doncs la veritat és que sí, com a mínim, a la tornada, el fet que expulsessin a Motta va fer que els àrbits siguessin bastant més tous a les jugades dins d'àrea. Al barça li va faltar una mica de força, tot i tenir-ho difícil, es van arriscar poc, podrien haver xutat més i haurien d'haver canviat a Ibrahimovic bastant abans perquè no tenia el seu dia. I bueno, tampoc es pot dir que fos un partit massa bonic, els italians es van passar el partit perdent temps (cosa natural, però va ser bastant exagerat i poc competitiu), però mira, un altre cop serà...

      Això de fer servir més tecnologia no crec que faci perdre res, al contrari, un fora de joc mal pitat fa canviar les coses radicalment, i els àrbitres no son déus, està clar,... no entenc perquè no es fan aquestes coses xD.


      A veure si hi ha sort amb la lliga, jo crec que si juguen com saben ho tenen més que guanyat!
      \sqrt\pi

      Comentario

      Fútbol Club Barcelona

      Acerca este grupo

      Socios y seguidores de la mayor entidad deportiva del mundo. ¡Molt més que un club!
      Tipo: Público
      Hilos: 19
      Comentarios: 45

      Propietario

      Latest Group Topics

      Colapsar

      Ningún resultado coincide con los criterios de búsqueda.

      Trabajando...
      X