Anuncio

Colapsar
No hay ningún anuncio todavía.

Fútbol Club Barcelona

Colapsar
X

• Filtro
  • Hora
  • Mostrar
Borrar todo
nuevos mensajes

• Eleccions

Us copio un comentari que he posat a un blog esportiu sobre el tema de les eleccions:

Pues esto de las elecciones me preocupa y me ocupa, porque no sé a quien votar.

Sí sé a quien no votaré, mi tocayo Ferrer. Es un don nadie que sólo está ahí porque Jan no sabe mantener un amigo. ¿De verdad este tío lleva 7 años en la junta? Yo no lo había visto en mi vida, hasta hace unos meses. Es una lástima que la junta que ha conseguido los mejores resultados deportivos de la historia no haya sabido crear una candidatura continuista con cara y ojos.

De los otros tres candidatos, estoy totalmente abierto a escuchar sus programas.

Cuando se supo que Ingla formaba equipo con Soriano (los otros dos del cuarteto me dejan frío), me pareció una gran idea. Soriano sin duda fue uno de los artífices de la pseudo-recuperación económica del club, me parece un gestor solvente. Ingla me dejó buena impresión en aquél documental Barça Confidencial que hicieron el primer mandato. Pero para mi esta candidatura ha bajado unos cuantos enteros al ser los primeros en lanzar la campaña sucia (coincido con tu viñeta del water, Caye). De ellos, espero que aprendan de este error y no caigan en él de nuevo, si es así les daré una segunda oportunidad.

Benedito me tiene intrigado. Su estilo no me desagrada, y lo poco que sé de su programa tampoco (aunque no es que sea excesivamente diferente del resto, que será uno de los males de estas elecciones). Parte de su mérito es haberse sabido presentar hace muchos meses, cuando todo el mundo pensaba "y éste que pinta ahora diciendo que se presenta" y ha ido escalando. Le seguiré a ver qué tal.

Y queda Rosell. No sé muy bien que pensar de él. Cuando lo oyes hablar en entrevistas, como persona da buena pinta. Pero lo poco que se sabe de sus actividades profesionales lo pintan como uno de esos grandes empresarios-mafiosetes. La gente lo compara con Florentino, a mi me recuerda más al perfil Nuñez. Sin embargo, ha dado señales de poseer una ética positiva. Por ejemplo, la dimisión (esperándose a final de temporada para dimitir y no desestabilizar el equipo), no abrir boca apenas en todos estos años... Deportivamente, tiene cierta apariencia de ser excesivamente fichador Lo dicho, no sé qué pensar, y no estoy muy seguro de qué puede hacer para que empiece a saberlo.

Deportivamente, está claro que ninguno se va a meter a decir nada, la sombra de Pep es alargada. Pero a mi me gustaría que se mojaran un poco más en una cuestión en la que nadie piensa: Y después de Guardiola, ¿qué? Porque todos sabemos que, desgraciadamente, es probable que Pep se quiera ir mucho antes de que los aficionados queramos que se vaya. Si ese fuera el caso, ¿qué modelo tendrá cada candidato? La elección lógica según el modelo actual sería poner a Luis Enrique de entrenador (aunque las ruedas de prensa sí que no serían del mismo estilo ).

En fin, que serán unas elecciones interesantes... y vaya rollazo que os he soltado
    La única alternativo a ser Físico era ser etéreo.
    @lwdFisica

Això de les eleccions em te una mica preocupat. Espero que guany en Rosell, perquè tots els altres em semblen una colla d'arreplegats pelacanyes, però... no se si les tinc totes amb en Sandruscu. Aviam com anirà el tema. Vosaltres com ho veieu?
    sigpic
    "Como Deepak Chopra nos enseño, física cuántica significa que cualquier cosa puede pasar en cualquier momento sin ninguna razón." — Prof. Farnsworth
    El Gat de Schrödinger

Comentario

No sé si esteu veient el debat d'avui, però això és un bombardeig xD. Dels extrems no m'agrada cap dels dos (ni el Jaume Ferrer ni el Benedito, un perquè el veig "poqueta cosa", i l'altre perquè de moment no està aportant res...). I dels altres dos, crec que si m'hagués de quedar amb algun escolliria el Sandro, no sé, sí que és veritat que sembla una mica mafioset però és l'únic que va treient el tema que "toca" de quant en quant (potser és per no haver de defensar-se tant xD). I el Marc Ingla... no sé, està més preocupat per la vida del Sandro que en el Barça, sembla...

A veure com acaba això.
      \sqrt\pi

Comentario

El debat d'ahir va ser una decepció absoluta. Fem un 1x1 dels candidats (no només dels d'ahir, de tota la campanya).

Jaume Ferrer. Un don ningú. Cada cop que intentava capitalitzar els èxits feia gracia (per no dir pena), de debò hi eres? Jo no t'he vist en els set anys. Ser a la junta no vol dir tenir cap mèrit. I sí que vol dir no haver pogut controlar un president descontrolat. Durant la campanya ha intentat sobreposar-se a la contradicció de ser un "laporta sense laporta", i ha fracassat miserablement.

Marc Ingla. La decepció absoluta. Tenia infinits punts a favor: haver lluitat contra laporta després de la moció de censura, el prestigi de Soriano com a salvador econòmic del club, ser els representants d'un continuisme tranquil... Però no ha sabut fer-ho valer. A cada debat ha semblat una persona diferent. Durant alguns debats s'ha centrat massa en atacar, sense oblidar-se que es inútil criticar si no es deixa ben clara la proposta alternativa. O ha fet massa cas als assessors, o n'ha fet massa poc. Era la meva carta preferida, però ara dubto que el voti. Suspens claríssim.

Agustí Benetido. Al primer debat, va ser la revelació i es va posar en segon lloc com a principal alternativa al favorit. Però per fer-ho va haver de cremar totes les naus, i la resta de la setmana ha semblat que no deia res de nou. Tot fa preveure que sigui un molt digne segon, i que quedi en l'imaginari culé com l'alternativa si el nou president fracassa (la mateixa avantatge que ha tingut Rosell aquest any).

Alexandre Rosell. L'etern favorit, fet que l'ha permès institucionalitzar-se i dedicar-se a viure de rendes. Ha fet la campanya perfecte per guanyar, però no per convèncer. Si guanya (que ho farà), serà per demèrit dels altres que no l'han sabut desbancar. L'únic interès del rivals era desbancar-lo, fet que li ha permès donar la impressió de ser qui més propostes feia. Vull pensar que, si ho hagués necessitat, hauria pogut fer una campanya més convincent.

La meva porra: guanyador Rosell, segon Benedito, tercer Ingla. I un altre pronòstic: el primer any que no hi hagin títols, tindrem moció de censura (l'únic dubte es si ho farà Laporta en persona, o a través d'un submarí).

Jo encara no tinc del tot qui votaré... el que vol dir que no votaré convençut. I es una llàstima, la veritat. El club es mereix millors candidats.
        @lwdFisica

Comentario

El foro demana (o em demana xD) votar al Sandro Rosell, porto 3 dies amb la mateixa publi xD a sota de tot.
          \sqrt\pi

Comentario

Google posa anuncis personalitzats depenent del teu historial, jo no veig aquests anuncis

He pres algunes fotos allá al camp, demà miraré de pujar-les.
            @lwdFisica

Comentario

Ostres, al final el Rosell amb majoria absoluta... en part està bé perquè és el que vol la majoria, però bueno, no sé fins a quin punt una majoria tan absoluta és bona... a veure com va evolucionant...

M'han fet gràcia les dades dels sondeigs xD, la majoria que ha votat al Rosell són homes catalans de +65 anys xDD.
              \sqrt\pi

Comentario

No es per res, però l'ordre es exactament el mateix que havia donat jo. ¡Què n'aprenguin!

El percentatge de vots es indiferent. Guanyis d'un vot o de cent mil, el resultat es el mateix. No hi ha parlament, no hi ha majoria absoluta.
                @lwdFisica

Comentario

Doncs Rosell... Aviam com va tot.
                  Pod, ets un crack amb fent de pitonisu !!! jejeje, per cert, a quin blog escrius? al yoya?
                  sigpic
                  "Como Deepak Chopra nos enseño, física cuántica significa que cualquier cosa puede pasar en cualquier momento sin ninguna razón." — Prof. Farnsworth
                  El Gat de Schrödinger

Comentario

¿yoya?
                    @lwdFisica

Comentario

El diario yoya, un blog del barça molt conegut que segueixo, pero ja veig que no es el cas.
                      Us deixo el link, que esta molt be.
                      yoya
                      sigpic
                      El Gat de Schrödinger

Comentario

Jo no escric a cap blog d'esports. Ho vaig posar com un comentari al blog del caye (el dibuixant del Sport).
                        @lwdFisica

Comentario

Aquí están las fotos que prometí: http://www.flickr.com/photos/3631425...7624189575161/

No os perdáis la cara de panoli que tenía JF, ni la de abrazos que dió Rosell (lo siento, no me encontré con los otros dos candidatos).
                          @lwdFisica

Comentario

Fútbol Club Barcelona

Acerca este grupo

Socios y seguidores de la mayor entidad deportiva del mundo. ¡Molt més que un club!
                          Tipo: Público
                          Hilos: 19
                          Comentarios: 45

Propietario

Latest Group Topics

Colapsar

Ningún resultado coincide con los criterios de búsqueda.

Trabajando...
                          X