Anuncio

Colapsar
No hay ningún anuncio todavía.

Universitat de Barcelona

Colapsar
X
 
  • Filtro
  • Hora
  • Mostrar
Borrar todo
nuevos mensajes

  • #31
    Vosaltres que us matriculareu en el grup de mati o de tarda?

    Comentario


    • #32
      Jo em matricularé al grup de matí, si pot ser al M1 millor (a la web estan els horaris de cada grup). Més que res perquè els horaris de tarda no els puc combinar amb els horaris del bus (tinc 2 hores i mitja de transport cada dia per anar i tornar de la facultat...)

      Per cert, algú ha entés lo de les pràctiques d'informàtica? Les de química sí que entés que es fan totes de cop la mateixa setmana, però les d'informàtica com van? Cada setmana es fan pràctiques en els dies aquells marcats en groc?

      Comentario


      • #33
        buff a los 8:30 la primera hora aixo es mortal yo em tindria que aixexar a les 6 del mati per arribar xd, yo segurament anire al grup de tarda aixi em llevo al mati fresc y puc estudiar unes cuantes hores y despres anar a la facultat amb força, arribar a casa a la tarda-nit estudiar unes 2-3 hores ,dormir amb tranquiliat les meves 8 hores y començar un altre dia xd

        Lo de les practiques no et preocupies ho explicaran el profersors amb tot el detalls.

        Comentario


        • #34
          Hola!

          Jo també he entrat a la UB a la carrera de Física

          No sé si m'haureu vist a la reunió, estava sentat a la part esquerra de l'aula quasi al darrere de tot. Portava un polo negre amb ratlles lila i segurament cara d'empanat xD

          Jo m'agafaré el torn de matí, però també he de fer trajecte d'una hora i mitja per anar i tornar ¬¬ Si puc em miraré pisos barats per compartir o alguna cosa, realment paso d'estarme al tren/metro 3 hores cada dia...

          A veure si ens veiem el dia 26

          Comentario


          • #35
            yo estaba a la part esquerra a l'ultima fila, just d'avant de la porta d'entrada, a lo millor te vist xd. cuasi tota la gent vol entrar als grups de mati no se perque, anar per la tarda tambe esta be amb l'avantatge de que ets pots llevar a l'hora que et doni la gana

            PD: Cristina si tens 2,50 hores de cami, et tindras que llevar a las 5:30 del mati per arribar a les 8:30 hores mes o menys, no moriras en l'intent fent aixo? xd

            Comentario


            • #36
              El que passa es que si m'apunto al torn de tarda perdo tot el dia... ja que si no haig d'anar al cole/insti/universitat m'aixeco tard i amb aixo ja perdo el mati. Després per la tarda anar a la universitat i se te'n va tot el dia. Si vaig pel matí, realment només perdo el matí i després tinc tota la tarda lliure, encara que hagi de fer l'esforç d'aixecarme xD

              Comentario


              • #37
                ya pero aixo te facil solucio et poses el despertador a los 8 del mati y tens 5-6 hores per estudiar tranquilament sense cap cansanci del viatge abans d'entrar a la uni a les 3:00 despres acabes a les 7 de la tarda arribes a casa teva posem a los 9:00 y tens unes cuantes hores mes per estudiar abans d'anarte al llit. Es que m'imagino un examen de matematiques a les 8:30 que vas amb tota la sobada ...xd

                Comentario


                • #38
                  Jo també escolliré el grup M1 si puc (imagino que com s'escull per nota d'admissió podrem entrar-hi). A mi, com que amb tren tardo 45 minuts o així, ja em va bé anar de matí.

                  A més, no sé vosaltres, pero jo cap al mitgdia tinc una tonteria al cap que no m'aguanto, m'estimo més anar de matí ben fresc. Pero si teniu la facultat lluny és normal que volgueu anar de tarda.

                  Demà veurem els torns de matricula.

                  PD: Mentres anava amb Joan, perduts perque em entrat per química , he vist que un noi anava més perdut encara que nosaltres. Li he dit que si volia venir amb nosaltres i quan s'ha adonat que no teniem ni idea d'ón parava l'aula, el tio ha fotut el camp sense problemes! Espero que els demés siguin més sociables que ell, bé podria haver passat d'ajudarlo.
                  Many people would sooner die than think; In fact, they do so. Bertrand Russell.

                  Comentario


                  • #39
                    Hola, soc amic de DFP, el dels cabells de punxa, no se li ha de fer cas, es un exagerat! Jo tambe començo fisica aquest any a la UB y tambe he estat a la xerrada d'avui, anava de blanc pero tampoc he reconegut a ningu. Pel que fa a la xerrada, esperava algo mes digerible. Personalment prefereixo el torn de mati!

                    Comentario


                    • #40
                      Crstinacq: Jo em matricularé al grup de matí, si pot ser al M1 millor (a la web estan els horaris de cada grup). Més que res perquè els horaris de tarda no els puc combinar amb els horaris del bus (tinc 2 hores i mitja de transport cada dia per anar i tornar de la facultat...)
                      ¿Otra de Vilafranca?

                      Per cert, algú ha entés lo de les pràctiques d'informàtica? Les de química sí que entés que es fan totes de cop la mateixa setmana, però les d'informàtica com van? Cada setmana es fan pràctiques en els dies aquells marcats en groc?
                      No sé si informática será obligado ir cada día de prácticas porque este año no pasaban lista y yo había días que me lo saltaba o iba a la segunda hora y no me dijeron nada. Total para hacer lo que hacía allí lo hacía más a gusto en casa... pero básicamente es a partir de x semana vas un día a la semana 2 horas. O bien las haces los lunes o bien los miércoles. Los del M1 las hacen al final de la mañana y los del M2 a primera hora. Os harán hacer prácticas que tendréis que documentar bien cuando hagáis el código y un asqueroso informe para cada práctica. Yo me tiraba más rato haciendo el informe que no la práctica. Excepto la última práctica que básicamente no es que la explicaran como el culo sino que ni lo explicaron. Espero que os hayan cambiado la forma de hacer info.

                      M1
                      ¿Por qué todo el mundo rechaza el M2? Tranquilos que los ingenieros ya tienen su propio grupo ahora... Con lo feliz que estaba yo cada noche de domingo al pensar: "Ahhh mañana me levanto a las 10".

                      Comentario


                      • #41
                        De Vilafranca no, però molt a prop! Un poble que es diu Begues, no sé si el coneixeràs. Com és un poble més aviat petit, hi ha molt pocs autobusos, i a sobre hi ha un bon tros fins a Barcelona...

                        Jo no sé com ho faré per no perdre'm cada dia per la facultat, perquè allò és un laberint! Si algú aconsegueix un plànol que el passi sisplau! xD

                        Vosaltres agafareu avaluació contínua o única? Jo agafaré contínua, i la idea és anar a totes les classes i totes les pràctiques en principi.

                        Comentario


                        • #42
                          Jo també agafaré contínua, perquè aniré a totes les classes, però la veritat es que l'altra opció és tentadora

                          I sí, el degà ha dit que la facultat era petita... però jo estava més perdut que res, m'he trobat a una noia i un noi que també anaven a física i entre els tres hem aconseguit arribar a l'aula, però vaja... suposo que ens acabarem acostumbrant.

                          Comentario


                          • #43
                            Es mejor continuada. Casi todos los profes al final del semestre os pondrán la nota como continua y como única y la más alta es la que se queda. Pero ojo! son casi todos pero no todos. El primer día de clase cada profe dirá.

                            Quizás al principio si que es un lío pero en cuanto empecéis en 1 semana ya estaréis adaptados. Total es un pasillo, una biblio, una "sala de estudios", el comedor, las clases, secretaría y.... ¡el bar!
                            De Vilafranca no, però molt a prop! Un poble que es diu Begues
                            ¿Y te tirarás 2,5 horas seguro? Lo digo porque por maps tu pueblo está a medio camino de vilafranca y yo conozco a dos que venían de ahí(vilafranca) y tardaban 1 hora cada mañana en bus...

                            Comentario


                            • #44
                              Em refereixo a 2,5 hores en total. 1:15 h per anar i el mateix per tornar, aproximadament, que és el que he trigat avui.

                              Encara que en el mapa estigui a mig camí entre Vilafranca i Barcelona, es triga més perque la carretera és tota de curves i tal...

                              Comentario


                              • #45
                                Pues que bus más lento. Los otros 2 tardan casi igual y están más lejos. Debe ser eso de estar metida en una montaña.

                                Por cierto, ¿Hay alguien del foro que se pasee por aquí que esté en un curso superior a 2º? Es para saber si en los laboratorios se piden muchos trabajos y si son tan coñazos como los de primero.

                                Comentario

                                Universitat de Barcelona

                                Acerca este grupo

                                Grupo para los estudiantes, ex-estudiantes, doctorandos y profesores de la Universitat de Barcelona. (Se admite tanto catalán como castellano)

                                Grup per als estudiants, exestudiants, doctorands i professors de l'Universitat de Barcelona. (S'admet tant català com castellà)
                                Tipo: Público
                                Hilos: 2
                                Comentarios: 96

                                Propietario

                                Latest Group Topics

                                Colapsar

                                Ningún resultado coincide con los criterios de búsqueda.

                                Trabajando...
                                X