Anuncio

Colapsar
No hay ningún anuncio todavía.

Universitat de Barcelona

Colapsar
X
 
  • Filtro
  • Hora
  • Mostrar
Borrar todo
nuevos mensajes

  • #76
    A quins grups et refereixes Patrick? Quan vam fer la matrícula ja vam escollir els grups de teoria i problemes (M1, M2 o T1), el grup de problemes tutoritzats (A o B) i el grup de pràctiques d'informàtica (A o C).

    Em sembla que no es pot modificar; com deia el Johan, només es pot canviar per al semestre vinent, al gener, i el semestre vinent ja no tenim informàtica, canvien totes les assignatures.

    Comentario


    • #77
      Aix, perdoneu. Em referia a l'elecció de grups per al segon semestre.

      Es que mirant les Planta 8 de fa uns anyets he vist que alguns/es alumnes es queixaven pel fet que l'elecció fos per ordre alfabètic de cognoms.

      Espero que ara mani l'expedient que portem del primer semestre.

      Respecte a les pràctiques d'informàtica tens tota la raó, ni tan sols recordava que les assignatures canviaven xD.
      Many people would sooner die than think; In fact, they do so. Bertrand Russell.

      Comentario


      • #78
        Para el segundo semestre, ojo y sólo para el segundo, no hay orden. Eso se debe a que el orden es por asignaturas aprobadas pero a fecha de fin del año anterior y como tú tienes las notas en febrero, no tienes notas del año anterior. Por tanto, el que primero llega se la lleva. Este año hubo un grandísimo follón por este tema porque los servidores estaban a petar y no se podía hacer nada. Incluso gente puntual tuvo problemas para matricularse. Era como el día que vistéis las notas de sele.

        Además por si fuera poco había una asignatura con un grupo de prácticas más pequeño de lo normal el cual ya sabían que causaría problemas pero pasaron del tema por si acaso no pasaba nada y sino ya harían algo que tenían pensado que acabó siendo hacer otro grupo más. El problema era que el programa de matrícula te obligaba o todo de mañana o todo de tarde y por esto muchos tuvieron que coger de tarde aún teniendo plazas de mañana para el resto de asignaturas y luego irse a quejarse a secretaría para cambio de horario.

        Comentario


        • #79
          Cristina la veritat és que no havia mirat els horaris, de fet no podia, llavors el company que em deia els dies de les pràctiques s'equivocava , bueno jo estic en les de Mates a M1A, a ones M1B i informàtica CO2 .
          Lo que sabemos es una gota de agua; lo que ignoramos es el océano.
          Isaac Newton

          Comentario


          • #80
            Algu em pot dir que us ha fet falta per a matricularvos? es que yo he danar a principis de septembre i si hi ha algu que es de fora que em diga si li han demanat algo més ja que soc de fora de la comunitat.

            Comentario


            • #81
              daxavo merda,,, me kedat a 4 decimes de fisica+mates! Sabeu si ara esta gent no es matricula les places eixes kuan les donaran?

              Comentario


              • #82
                Per maria, que no se t'oblidi el trasllat d'expedient! A mi és l'únic paper que em falta, en el meu cas tinc que anar a Castelló a demanar-lo, tu hauries d'anar a l'universitat on has fet les PAU i tens que portar un paper del accesnet que diu "carta del resultat de l'assignació" i alli dius que vols fer el trasllat i hauràs de pagar 24 €.


                Dona que tampoc es tan ruï entrar només a física! Segurament acabaràs odiant les matemàtiques
                Lo que sabemos es una gota de agua; lo que ignoramos es el océano.
                Isaac Newton

                Comentario


                • #83
                  ulises he kidrat a bcn i man dit k no fa falta fins k komense el curs! a tu tan dit k fa falta?

                  Comentario


                  • #84
                    he quidrat a la miguel hernadez que es la universitat de la pau i li he esplicat el meu cas, yo estic a la espera de fisica y mates en bcn si no entrara estic en llista de espera de valencia y preferisc alli, entonces ma dit k pa no estar fent transllats millor que mespere a saber segur a on vaig

                    Comentario


                    • #85
                      Uuuhh, quanta gent a l'M1, jaja, què bé que ho passareu les dues primeres hores de toooot el semestre xD.
                      \sqrt\pi

                      Comentario


                      • #86
                        Yo empiezo este año primero de Física en la UB como alguno de vosotros,

                        Comentario


                        • #87
                          si empiezas en septiembre en que grupo estas Lust?

                          Comentario


                          • #88
                            Sí, empiezo en septiembre en el grupo M2, ¿Y tú?

                            Comentario


                            • #89
                              en M2 tambien, por fin se de alguien que ira a mi grupo O.o jajaj

                              Comentario


                              • #90
                                Hola a todos!
                                No se si se podra escribir aquí porque el ultimo mensaje es de hace dos años
                                Empiezo fisica en la UB en 4 dias y estoy bastante impaciente xD. Come veo que todos habeis entrado ya, algún consejo para no estrellarme estrepitosamente los primeros días?
                                Y Dios dijo: \vec{\nabla} \cdot \vec{E} = \frac{\rho}{\epsilon_0} ; \vec{\nabla} \cdot \vec{B} = 0 ; \vec{\nabla} \times \vec{E} = -\frac{\partial \vec{B}}{\partial t } ; \vec{\nabla} \times \vec{B} = \mu_0\vec J + \mu_0 \epsilon_0 \frac{\partial \vec{E}}{\partial t } ...y se hizo la luz

                                Comentario

                                Universitat de Barcelona

                                Acerca este grupo

                                Grupo para los estudiantes, ex-estudiantes, doctorandos y profesores de la Universitat de Barcelona. (Se admite tanto catalán como castellano)

                                Grup per als estudiants, exestudiants, doctorands i professors de l'Universitat de Barcelona. (S'admet tant català com castellà)
                                Tipo: Público
                                Hilos: 2
                                Comentarios: 96

                                Propietario

                                Latest Group Topics

                                Colapsar

                                Ningún resultado coincide con los criterios de búsqueda.

                                Trabajando...
                                X