Anuncio

Colapsar
No hay ningún anuncio todavía.

Universitat de Barcelona

Colapsar
X
 
  • Filtro
  • Hora
  • Mostrar
Borrar todo
nuevos mensajes

  • #16
    Visitar Barcelona mai està de més! Que es una ciutat molt bonica, i la facultat és molt... de física (perque la paraula que posa al costat és una taca de les obres, sembla que posi química pero no )
    Many people would sooner die than think; In fact, they do so. Bertrand Russell.

    Comentario


    • #17
      Ulises jo també he estudiat en la comunitat valenciana jeje per cert, us importaria dir la nota que teniu? Val ja han eixit els admesos estic admesa en fisica xo no en fisica+mates

      Comentario


      • #18
        Vaja, em sap greu que no hagis pogut entrar a física+mates Maria...

        Jo tinc un 11,4. Encara no he pogut mirar les llistes perquè segurament el servidor està saturat, però suposo que sí que he entrat a Física

        Comentario


        • #19
          Jo encara tinc guardada la prova de mates era fàcil menys 2 o 3 preguntes i mai més vaig sentir a parlar d'elles...

          I per conèixer-vos res millor que anar preguntant u per u si ets "tal". Sí, fa cosa però quan ja has preguntat a un munt de desconeguts.... Encara recordo l'any passat l'odissea per saber qui era arreldepi

          Comentario


          • #20
            Bé, jo també he entrat .

            El 21 a anar a la xerrada i a mi em reconeixereu perquè m'asemblo al xic que surt a la fotografia que fica Ulises , al dia següent 22 ja es pot fer la matrícula...
            Lo que sabemos es una gota de agua; lo que ignoramos es el océano.
            Isaac Newton

            Comentario


            • #21
              Acabo de veure la teva foto, ja em fixaré aveure si et veig dimecres!

              La matrícula de Física és el 26. Si et fixes al web on posa la informació de la matrícula, posa els dies i la hora de cada carrera: http://www.ub.edu/fisica/infomatricula.html
              Encara que no queda clar la hora de matrícula de Física, però suposo que ens ho explicaran millor el dia 21.

              A la pàgina on et posa a quina carrera has entrat diu que la matrícula és a partir del 22 perquè això depen de la universitat, de la facultat i de la carrera que facis.

              Comentario


              • #22
                Tots buscarem l'Alex que es l'únic amb foto.
                Encara que jo puc donar un bon detall perque pogueu reconeixer qui sóc. Aniré amb un amic que té els cabells de punxa... pero punxa de veritat. Sempre riem perque es fot un munt de pots de gomina jeje. Si veieu a un tio amb els cabells tipus Son Goku, el del costat sóc jo!!
                De totes formes, potser com anirem un a un reconeixent a l'Alex (si hi ha sort), acabarem tots junts, qui sap.
                A mi em fa ilusió poder coneixer a gent des del primer dia, així ja anem més confiats.

                PD: jo vaig amb un 10,946.
                Many people would sooner die than think; In fact, they do so. Bertrand Russell.

                Comentario


                • #23
                  Bé bé! Ja tenim dues referències: la foto de l'Alex i l'amic del Patrick! Van creixent les probabilitats de trobar-nos!

                  Per cert, allò que he dit abans de la matrícula, només és per als que ens han agafat en la primera opció (és a dir, quan vam haver d'ordenar quina carrera volíem, si ens han agafat en la que estava en el primer lloc). Si us han agafat en una altra opció que no fos la primera, el dia de matrícula és un altre.

                  Ho dic per exemple pel cas de la Maria, que no ha entrat a la primera opció... Més que res ho dic perquè com sé que hi ha gent que ve de lluny, no deu fer molta gràcia venir aquí i adonar-se'n que s'ha equivocat de dia i ha de tornar...

                  Comentario


                  • #24
                    Per cert Alex, espero que no hagis canviat gaire respecte a la teva foto. Perque sinó ja em direu com ens veurem xD. Jo segueixo el pla personal de buscar a l'únic que podem reconeixer, espero que poguem veure'ns tots finalment.
                    Many people would sooner die than think; In fact, they do so. Bertrand Russell.

                    Comentario


                    • #25
                      jajajaj tots em buscaveu i encara així ningú em va dir res , hauré canviat molt.... jajajaj


                      Per cert crsitina tens raó, pero encara no sé a quina hora cal anar-hi , va per nota però no sé...


                      Jo portava una camiseta negra i estava darrera del tot i una mica més i m'adormo...
                      Lo que sabemos es una gota de agua; lo que ignoramos es el océano.
                      Isaac Newton

                      Comentario


                      • #26
                        Anaves de negre?? Merda, doncs crec que t'he vist. I tu a mi també em deus haver vist, també anava de negre, amb texans.

                        Estava fora de l'aula esperant el meu amic Joan. Per un moment he pensat que series tu, estava a punt de parar-te, que anaves cap al pati obert i trucant amb el teléfon. Pero no m'enrecordava de la foto així que no he gosat parar una conversa telefónica .

                        Pero molt probablement eres tú ara que ho penso. De fet has passat a menys de mig metre meu.
                        Many people would sooner die than think; In fact, they do so. Bertrand Russell.

                        Comentario


                        • #27
                          Mira que t'he buscat, i no hi ha hagut manera de reconèixer-te!!!! I tampoc he vist a ningú amb els cabells molt de punxa! Hi havia bastant gent i entre tantes cares desconegudes és difícil trobar algú. Jo estava a tercera fila, portava una samarreta blava, i també m'estava adormint quan anaven per la meitat...

                          Demà publicaran les llistes amb l'hora que hem d'anar a fer la matrícula el dia 26, serà per ordre de nota, així que més o menys podeu tenir una idea aproximada segons la vostra nota.

                          Comentario


                          • #28
                            Quines poques ganes que han posat en explicar. Ni el degà a dit res interessant. La gent intentava marxar cada cop que un callava!

                            El dia 26 segona oportunitat de trobar-nos . Haurem de concretar millor per la matrícula.

                            Per cert, algú ha notat que uns quants han sortit de la proba uns 10 minuts després d'haver començat? Són d'aquells rollo una mente maravillosa o es que no sabien fer res?

                            PD: Joan i jo estavem a tercera o cuarta fila contant des de derrere, a la part esquerra de l'aula.
                            Many people would sooner die than think; In fact, they do so. Bertrand Russell.

                            Comentario


                            • #29
                              Home, l'examen no era complicat, però sí, jo també he pensat exactament el mateix que tú quan he vist que la gent acabava en 10 minuts o menys! Jo he estat 25 o així. La majoria les he respost amb seguretat, només he deixat la dels factorials i combinatoris.

                              Quan surtin les llistes de les hores de la matrícula ja direu quina hora us han assignat, a veure si podem coincidir i aquest cop sí que ens trobem!

                              Comentario


                              • #30
                                Yo no he reconegut a ningu jaja,era com jugar al qui es qui,quina xapa de xerrada mare meva me estaba dormint a l'ultima fila, yo anava amb una samarreta de ACDC y un camisa verda damunt, a lo millor algu mas vist xd, la proba yo le fet rapida perque em tenia que estar abans de la 1 a seu de la ub per demanar un certificat de la pau ja que he perdut la targeta,tot i axi no erda gens dificil la prova diria yo que era masa facil, aixo de 3*pi/2 era un ecudit o que?xd.

                                PD: la resposta del factorial era 20 cristina xd

                                Comentario

                                Universitat de Barcelona

                                Acerca este grupo

                                Grupo para los estudiantes, ex-estudiantes, doctorandos y profesores de la Universitat de Barcelona. (Se admite tanto catalán como castellano)

                                Grup per als estudiants, exestudiants, doctorands i professors de l'Universitat de Barcelona. (S'admet tant català com castellà)
                                Tipo: Público
                                Hilos: 2
                                Comentarios: 96

                                Propietario

                                Latest Group Topics

                                Colapsar

                                Ningún resultado coincide con los criterios de búsqueda.

                                Trabajando...
                                X