Anuncio

Colapsar
No hay ningún anuncio todavía.

Universitat de Barcelona

Colapsar
X

• Filtro
  • Hora
  • Mostrar
Borrar todo
nuevos mensajes

Al final meu fet canviar d'opinio anire al grup de mati si no s'omple abans que em toqui fer la matricula, ara ja som 6 : crisitna,dpf,johan,l'amic del dps,alex i jo xd

Comentario

Dani, dpf, dps... joder, m'hauré de posar noms més normalets pel que veig. Ni el de veritat ni l'alies!

PD: idontknow, gracias por advertirnos de lo divertido que será laboratorio.
      Many people would sooner die than think; In fact, they do so. Bertrand Russell.

Comentario

Las listas estan colgadas!

http://www.ub.edu/fisica/fisica/auto...la%20jul10.pdf

Comentario

Eii, per què no surto a la llista?

Ja vaig fer la renúncia a la reassignación de Física+mates, i tinc Física (UB) com a primera preferència i assignada, llavors hauria de sortir, no?

Comentario

Crec no he se molt segur que si no vas escollir com a 1 preferencia fisica,la teva matricula sera en setembre l'unic cas fet al agafar fisica com a 1 es asegurate la plaça,m'ha tocat a les dotze quina merda em tocara el grup de tarda segur xd

Comentario

Eii, per què no surto a la llista?
              Ves a secretaría o llama. En verano sólo están por las mañanas.

Comentario

Gràcies per posar les llistes! Porto tot el dia buscant-les i no les trobava.

A mí m'ha tocat a les 9:40. Algú més ha d'anar a aquesta hora? Mare meva, som moltíssima gent a física!!!

Comentario

Jo tinc l'assignació de les 10:00. Em sembla que estem tots en hores diferents.

De totes formes potser ens veurem perque quan entrin uns surtiran d'altres. Imagino que no tindrem problemes per a l'M1 sent de 3er i 4t torn.
                  Many people would sooner die than think; In fact, they do so. Bertrand Russell.

Comentario

Johan quina nota tenies tu? jo també estic a la espera de fisica+mates y de 2º opcio fisica,,, vorem a on acabe jaja

Comentario

Jo tinc un 11,1 però he renunciat ja a la reassignació, no crec que baixi tant i, a més, dubto que els que els hi hagi tocat renunciin a la seva plaça. De totes maneres sort.

He anat avui a la Facultat a veure per què no estic a la llista i m'han dit que els que no la vam posar en 1a opció, encara que hàgim renunciat a la reassignació i la tinguem ara de primera preferència, fem la matrícula el 28.

Comentario

llegint la fulla on posa el proces de l'automatricula posa que ens seran adjudicades asignatures de lliure eleccio que ens han estat adjudicades en el proces de preinscrpcio, algu sap de que va aixo de les asignatures de lliure eleccio?

Comentario

Em sembla que això no ens afecta a nosaltres. Les assignatures de lliure elecció només són per les llicenciatures.

Comentario

http://www.ub.es/acad/lliure/assignatures/menuass.htm aqui posa tota la informacio hi ha una asignatura de lliure eleccio per fisica pero no se si es obligatoria o no ,a lo millor si que s'aplica als nous graus, hauriem d'informarnos.

Comentario

Estic casi del tot segura que aquestes assignatures són només pels que encara estan fent una llicenciatura. A l'apartat E de la normativa (http://www.ub.edu/acad/lliure/normativa/norlle07.pdf) posa això:

Aquesta normativa només es pot aplicar als ensenyaments de primer cicle, de primer i segon cicles i només de segon cicle de les titulacions actualment vigents. No és aplicable als nous ensenyaments que s’emmarquen en l’espai europeu d’educació superior (graus i màsters).
                              I en aquest altre document també especifica que les assignatures de lliure elecció desapareixen amb la implantació dels graus (en el segon punt): http://www.ub.edu/acad/lliure/reconeixement/reforma.pdf

Comentario

ahh llavors ya esta tot clar, gracies per la informacio cristina

Comentario

Universitat de Barcelona

Acerca este grupo

Grupo para los estudiantes, ex-estudiantes, doctorandos y profesores de la Universitat de Barcelona. (Se admite tanto catalán como castellano)

Grup per als estudiants, exestudiants, doctorands i professors de l'Universitat de Barcelona. (S'admet tant català com castellà)
                                Tipo: Público
                                Hilos: 2
                                Comentarios: 96

Propietario

Latest Group Topics

Colapsar

Ningún resultado coincide con los criterios de búsqueda.

Trabajando...
                                X