Anuncio

Colapsar
No hay ningún anuncio todavía.

Universitat de Barcelona

Colapsar
X
 
  • Filtro
  • Hora
  • Mostrar
Borrar todo
nuevos mensajes

  • #61
    A mi em toca a les 10, ja ens veurem doncs, i si era el dels texans xd
    Lo que sabemos es una gota de agua; lo que ignoramos es el océano.
    Isaac Newton

    Comentario


    • #62
      a mi em toca a les 12:20 pero arribare abans, no fui fer la cagada com acostumo xd, a lo millor ens veiem tots

      Comentario


      • #63
        [FONT=Calibri]Hola! Jo també començo aquest any Física a la UB. Ja ens anirem coneixen a la biblioteca! [/FONT]

        Comentario


        • #64
          Bé, doncs avui tampoc he reconegut a ningú! És molt probable que els que teníeu el torn de les 10 m'hagueu vist sortir. Jo anava amb una samarreta blanca, pantalons curts texans i una motxilla blava. Sembla que haurem d'esperar a setembre per coneixe'ns!

          M'he matriculat al M1-A, i estic al grup C2 de pràctiques d'informàtica (el del dimecres)

          Comentario


          • #65
            L'Alex i jo ja ens coneixem. Mentres parlavem hem pensat que estaries fent la matrícula, pero no sabem com ets Cristina.

            Jo també estic al grup M1-A en tot, pero les pràctiques d'informàtica les faig dilluns (A2 em sembla que era). Es que he escollit les pràctiques sense mirar, he pillat tot A i ja està xD.

            Ja ens veurem al setembre!
            Many people would sooner die than think; In fact, they do so. Bertrand Russell.

            Comentario


            • #66
              yo estic a M2, M1 ya s'havia omplert quan he arribat.

              Comentario


              • #67
                Una pregunta, sabeu si hem d'anar a entregar el rebut del pagament de la matrícula un cop l'haguem pagat?

                Comentario


                • #68
                  crec que no , el full de pagament te dos parts uns per l'entitat bancaria y l'altre per l'alumne per poder justificar que has pagat si hi ha algun problema, l'any passat quan vaig fer la matricula no em van demanar cap rebut.

                  Comentario


                  • #69
                    Jo estic al M1 i també tinc les pràctiques d'informàtica el dimecres, els problemes d'àlgebra i anàlisi el dilluns i mecànica el dimarts .

                    Doncs no et vam reconeixer cristina
                    Lo que sabemos es una gota de agua; lo que ignoramos es el océano.
                    Isaac Newton

                    Comentario


                    • #70
                      Àlex estàs segur d'haver mirat bé els horaris? Perquè al M1, els problemes (tutoritzats) són: àlgebra dilluns, càlcul dijous, i fonaments d'ones fluids i termodinàmica divendres.


                      He estat mirant això de MónUB i el Campus Virtual, tot i que encara no hi han cursos ni res, però ja he posat una foto al meu perfil (demanen que sigui una foto frontal i que es vegi clarament, així que he posat una de carnet).

                      Per si el voleu veure, és aquest: http://campusvirtual.ub.edu/user/vie...69351&course=1

                      P.D.: Potser no us deixa veure'l si no esteu inscrits en algun curs. Si us inscribiu a la Intranet de l'alumnat (a la dreta a la pàgina principal del Campus Virtual) ja us deixa veure altres perfils i modificar el vostre. Aveure si la gent s'anima a posar foto també!

                      Comentario


                      • #71
                        jaja ya he vist la foto, et vaig veure el dia de la xerrada, a mi no em deixa posa una, cargo la foto l'hi dono a actualizar y no pasa res

                        Comentario


                        • #72
                          Uff... no quedaven places de matí i he hagut d'agafar de tarda... quin rotllo ¬¬ M'han dit que al gener ens podem canviar i ho faré, però no m'agrada gens anar per les tardes encara que només sigui un trimestre.

                          Comentario


                          • #73
                            jaja ya he vist la foto, et vaig veure el dia de la xerrada
                            Em vas veure?? Jaja Llastima no haver posat la foto abans! M'haguessis pogut reconeixer!

                            a mi no em deixa posa una, cargo la foto l'hi dono a actualitzar y no pasa res
                            Assegura't de que la foto estigui en format .jpeg, sino no et deixa pujar-la.

                            Comentario


                            • #74
                              johan no es tan pesat com diuen anar de tarda tot es acostumarse,per la tarda esta tot es mes tranquil sobretot el metro per que anar al de mati de peu 1h en metro no es molt agradable,almenys per mi que soc un amant de la tranquilitat no em disgustava anar de tarda pero per a gustos colors.

                              PD: segueixo barallant-me amb la foto que encara que es jpeg no es puja al perfil

                              Comentario


                              • #75
                                Doncs no et vaig veure em sembla Cristina, ja ens trobarem a classe (per cert, el professor de termodinàmica, ones i fluids té bona pinta jaja).

                                Jo pujaré una foto al perfil quan tingui alguna, que tinc l'ordinador formatejat. A veure si aconseguim començar el curs coneixent-nos tots eh.

                                En cuant als grups, algú sap si s'escolliran obligatoriament i en cap ordre concret? Jo si veig que les pràctiques d'informàtica el dilluns no rutllen, ja em pasaré al C02 xD.

                                PD: Jose, sempre pots esperar algún minutet (per exemple a l'estació de Sant Boi) i pillar un tren d'aquells que surten a mig camí, jo si veig que els horaris cuadren i mai puc seure ho

                                faré de tant en tant.
                                Many people would sooner die than think; In fact, they do so. Bertrand Russell.

                                Comentario

                                Universitat de Barcelona

                                Acerca este grupo

                                Grupo para los estudiantes, ex-estudiantes, doctorandos y profesores de la Universitat de Barcelona. (Se admite tanto catalán como castellano)

                                Grup per als estudiants, exestudiants, doctorands i professors de l'Universitat de Barcelona. (S'admet tant català com castellà)
                                Tipo: Público
                                Hilos: 2
                                Comentarios: 96

                                Propietario

                                Latest Group Topics

                                Colapsar

                                Ningún resultado coincide con los criterios de búsqueda.

                                Trabajando...
                                X